Afspraak maken
Een eerste afspraak maken? Deze kunt u zelf direct online maken.
Wult u liever bellen of heeft u een vraag? We zijn voor u telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 9 en 17 uur, of gebruik het contactformulier.
Praktische informatie voor bij uw eerste afspraak.
De eerste afspraak bestaat meestal uit een screening, intake en een onderzoek.
Uw persoonlijke behandelplan, de therapievorm, de behandelduur en de behandelfrequentie zullen met u worden besproken. Al uw gegevens registeren wij in uw dossier.
U kunt zonder verwijsbrief terecht bij een van de fysiotherapeuten van FysioNU.
Na een screening wordt er bepaald of uw klacht geschikt is voor fysiotherapie en volgt eventueel verder onderzoek. Bij twijfel wordt u doorverwezen naar uw huisarts.
Voor behandeling aan huis, na een operatie of bv Parkinson, na een hersenbloeding of voor looptraining is wel een verwijzing nodig.
Onze fysiotherapeuten helpen u om uw individuele doelen, binnen uw mogelijkheden en leefomgeving, te bereiken. Dit doen wij door te behandelen, te luisteren, te adviseren en/of te begeleiden en door samen met u te beslissen.
We behandelen (in de behandelkamer en/of de oefenzaal) begeleiden en geven instructies en adviezen.
Tevens geven we u inzicht in gezond bewegen om terugkeer van de klachten te voorkomen.
U kunt telefonisch (eventueel kunt u de voicemail inspreken als wij de telefoon niet kunnen opnemen), via info@fysionu.nl of via het contactformulier op onze website de afspraak afzeggen.
Afspraken die niet 24 uur van te voren zijn afgemeldt of verzet zullen wij in rekening brengen: lees verder.
U ontvang van ons via de mail een afspraakbevestiging. Mochten wij nog niet in het bezit zijn van uw e-mailadres voor dit doeleinde, dan zullen wij u hierom vragen. Heeft u bezwaar tegen het gebruik van uw e-mailadres, dan zullen wij dat eveneens noteren.
Ook kunt een een mail bericht ontvangen voor Mijnzorgtoegang-app.
De Zorgtoegang-app geeft overzichtelijk belangrijke praktijkinformatie, zoals ons telefoonnummer en adres van de FysioNU-locatie. Vanuit de app kunt u direct met de praktijk bellen, onze website bekijken of alvast de route plannen via onze routeplanner.
Ook is het mogelijk om vragenlijsten aangeboden te krijgen via MijnZorgtoegang portaal. De ingevulde vragenlijst(en) zijn direct beschikbaar in uw dossier en voor u behandelend therapeut. U krijgt een mail als er een vragenlijst klaar staat.
Een eerste afspraak maken? Deze kunt u zelf direct online maken.
Wult u liever bellen of heeft u een vraag? We zijn voor u telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 9 en 17 uur, of gebruik het contactformulier.